روح الله اصغری، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آمادهسازی این تیم برای فصل پیش رو اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات و حمایتهای خوبی از این تیم صورت گرفته و ما آماده حضور در مسابقات فصل پیش رو هستیم. در همین راستا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در روزها و هفتههای آینده 5 بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا روند آمادهسازی خود را برای فصل جدید لیگ برتر ادامه دهد.
وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده توسط باشگاه آلومینیوم، شاگردان سید مجتبی حسینی روز شنبه 25 مردادماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم خیبر خرم آباد خواهند رفت.
اصغری تصریح کرد: همچنین در اردوی آمادهسازی آلومینیوم در تهران، سه بازی تدارکاتی با تیمهای شمس آذر، ملوان و پرسپولیس در نظر گرفته شده است و آلومینیوم در بازی خارج از خانه به مصاف حریفان خواهد رفت.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: آخرین بازی دوستانه این تیم قبل از شروع لیگ برتر، ۱۹ مرداد در اراک مقابل پارس جنوبی جم خواهد بود، هرچند ممکن است این برنامه پس از قرعهکشی رقابتهای لیگ برتر تغییر کند.
طبق برنامه، پنج بازی تدارکاتی آلومینیوم اراک طی ۱۷ روز آینده شامل آلومینیوم-خیبر خرمآباد در ۲۴ مرداد در اراک، آلومینیوم-شمسآذر در ۱۰ مرداد در اراک، آلومینیوم-ملوان در ۱۲ مرداد در تهران، آلومینیوم-پرسپولیس در ۱۴ مرداد در تهران و آلومینیوم-پارس جنوبی در ۱۰ مرداد در اراک خواهد بود.