Dariush Barani Biranvand اظهار داشت: تراز ، ترافیک و زیرساخت های کمربند شرقی Khoramabad یکی از اقدامات استراتژیک برای کاهش بار ترافیک و حل مشکلات شهر است.
وی افزود: کمبود سرانه جاده ها و شوکرها در Khoramabad یکی از دلایل اصلی شکل گیری این پروژه است و بنابراین ، اجرای کمربند در ضلع شمالی شهر آغاز شده است.
شهردار Khoramabad گفت که این پروژه در حال حاضر در دو جبهه اجرا می شود ، یکی در غرب ، به دانشگاه آزاد و جاده Biranshahr و دیگری در انتهای خیابان Khaidalu برای اتصال به آزادراه Khoramabad -arak متصل شده است.
Barani Biranvand مجدداً تأکید کرد: “ما در حال مذاکره با سازمان کمک شهرداری هستیم تا مسیر را در سه جبهه به طور کامل برای اجرای این پروژه در منطقه مسکن مهر پوشش دهیم.”
وی خاطرنشان کرد: پروژه کمربند شرقی یکی از پروژه های استراتژیک ترافیک شهرداری است که با تلاش مداوم نیروهای شهرداری ، حمایت از اعضای شورای شهر و همکاری فرماندار لورستان در حال پیشرفت است.
شهردار Khoramabad گفت: “با وجود زمان این پروژه ، این پروژه در تلاش است تا امسال بخش عمده ای از مسیر را پیاده سازی کند ، این پروژه یک اولویت جدی برای شهرداری است.”
Barani Biranvand گفت که یکی از مهمترین چالش های این پروژه ، حضور اراضی متعلق به ارتش در مسیر هدف است و گفت: “اکنون مشاوره هایی با ارتش برای ارائه درک وجود دارد و عملکرد این منطقه آغاز خواهد شد.”
وی افزود: این سرزمین ها بخشی از منطقه 2 هکتار هدف هستند و باید به عنوان سهم شهرداری در توافق های بعدی در نظر گرفته شوند و در صورت توافق ، مسیر به پروژه اضافه می شود. ”
شهردار Khoramabad اظهار داشت: “ما در حال مذاکره با سازمان کمک شهرداری برای اجرای جبهه سوم در منطقه مسکن مهر هستیم و همچنین سعی در رسیدگی به درگیری های منطقه بین Basijian و خیابان Khyyedalo داریم.”
Barani Biranvand گفت: مسیر کمربند شرقی حدود 2 کیلومتر طول دارد و به دلیل زمان آن ، زمان مشخصی برای پایان کل پروژه وجود ندارد ، اما این پروژه به عنوان یکی از مطالبات معوق شهر اولویت دار است.